Mängisime vaikuseminutute mängu. Lapsed kuulasid vaikselt erinevaid helisid. Õpetaja näiteks krabistas selja taga paberit. Seejärel vaadati kõiki asju, millega õpetaja helisid tekitas ja võrreldi, mis tegi valjemat häält ja mis vaiksemat.
TEISIPÄEV
Värvisime guaššvärvidega papptorusid, millest neljapäeval valmivad küünlad.
KOLMAPÄEV
Tegime katse küünlaga. Panime põlevale küünlale purgi peale ja vaatasime kui kiiresti see kustub.
NELJAPÄEV
Võrdlesime küünlaid pikkuse alusel. Vaatasime kumb küünaldest on pikem ja kumb on lühem.
Kleepisime oma teisipäeval alustatud küünaldele leegid külge.
REEDE
Värvisime guaššvärvidega papptorusid, millest neljapäeval valmivad küünlad.
KOLMAPÄEV
Tegime katse küünlaga. Panime põlevale küünlale purgi peale ja vaatasime kui kiiresti see kustub.
NELJAPÄEV
Võrdlesime küünlaid pikkuse alusel. Vaatasime kumb küünaldest on pikem ja kumb on lühem.
Kleepisime oma teisipäeval alustatud küünaldele leegid külge.
REEDE
Mängisime vaikuseminutute mängu. Lapsed kuulasid vaikselt erinevaid helisid. Õpetaja näiteks krabistas selja taga paberit. Seejärel vaadati kõiki asju, millega õpetaja helisid tekitas ja võrreldi, mis tegi valjemat häält ja mis vaiksemat.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar